FAQ

FAQ

1. W jaki sposób złożyć zamówienie?

Zamówienia należy złożyć za pośrednictwem portalu https://www.recovet.pl/sklep/

2. Czy wystawiają Państwo rachunki zbiorcze?

Nie, wystawiamy fakturę na każde odrębne zamówienie/ wysyłkę.

3. W jaki sposób pobrać ofertę do sklepu zoologicznego.

Można pobrać wszystkie materiały z portalu www.recovet.pl bądź wczytać indywidualny kod XML

4. Czy honorujecie zwroty? Jeśli tak to na jakich warunkach?

Nie przyjmujemy zwrotów.

5. Jakie są warunki reklamacji?

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni po przesłaniu do nas maila na bok@recovet.pl. Formularz dostępny https://www.recovet.pl/_pliki_/image/regulamin/02._Formularz_reklamacji_towaru.pdf

6. Czy jest przyznawany kredyt kupiecki? Jeśli tak to kiedy i na jakich warunkach?

Nie przyznajemy kredytów kupieckich. Płatności można dokonywać przelewem lub PAYU

7. Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Zamówienia złożone do 12:00 są realizowane tego samego dnia z dostawą w ciągu 48h( wyłączając weekendy i dni wolne od pracy)Te złożone po 12:00 najczęściej również tego samego dnia ale zastrzegamy sobie prawo realizacji w kolejnym dniu roboczym.

8. Z których firm kurierskich Państwo korzystają?

Inpost bez paczkomatów

9. Czy są dostępne inne formy dostawy jak np paczkomaty?

Można zlecić odbiór przesyłki własną firmą kurierską ( przy przesyłkach pobraniowych jest to warunek konieczny). Usługa ta jest dodatkowo płatna w zależności od wagi przesyłki.

10. Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshippingu?

Przy zakupach za kwotę minimum 300 zł wysyłka jest na nasz koszt. Poniżej tej kwoty, jest to 16 zł.

11. Czy można korzystać z Państwa zdjęć oraz opisów?

Tak, bez problemu. Udostępniamy również xml do integracji

12. Czy przyznajecie Państwo rabaty? Jeśli tak to na jakich warunkach?

W momencie uruchomienia u nas konta dostaje Pan automatycznie cennik z rabatem.

13. Czy zamówienia są realizowane po czy przed dokonaniem płatności?

Po wpłynięciu środków na konto lub przesłaniu potwierdzenia wpłaty. Można również korzystać z płatności PayU, PayPal wtedy realizujemy zamówienie od razu.

14. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe. Jeśli tak, w jakim czasie są rozliczane?

Nie obsługujemy. Możliwość realizacji tylko własnym kurierem.


NEWSLETTER Zapisz się do newslettera i otrzymuj aktualne informacje o promocjach!