1. W jaki sposób złożyć zamówienie?
Zamówienia należy złożyć za pośrednictwem portalu https://www.recovet.pl/sklep/
2. Czy wystawiają Państwo rachunki zbiorcze?
Nie, wystawiamy fakturę na każde odrębne zamówienie/ wysyłkę.
3. W jaki sposób pobrać ofertę do sklepu zoologicznego.
Można pobrać wszystkie materiały z portalu www.recovet.pl bądź wczytać indywidualny kod XML
4. Czy honorujecie zwroty? Jeśli tak to na jakich warunkach?
Nie przyjmujemy zwrotów.
5. Jakie są warunki reklamacji?
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni po przesłaniu do nas maila na bok@recovet.pl. Formularz dostępny https://www.recovet.pl/_pliki_/image/regulamin/02._Formularz_reklamacji_towaru.pdf
6. Czy jest przyznawany kredyt kupiecki? Jeśli tak to kiedy i na jakich warunkach?
Nie przyznajemy kredytów kupieckich. Płatności można dokonywać przelewem lub PAYU
7. Jaki jest czas realizacji wysyłki?
Zamówienia złożone do 12:00 są realizowane tego samego dnia z dostawą w ciągu 48h( wyłączając weekendy i dni wolne od pracy)Te złożone po 12:00 najczęściej również tego samego dnia ale zastrzegamy sobie prawo realizacji w kolejnym dniu roboczym.
8. Z których firm kurierskich Państwo korzystają?
Inpost bez paczkomatów
9. Czy są dostępne inne formy dostawy jak np paczkomaty?
Można zlecić odbiór przesyłki własną firmą kurierską ( przy przesyłkach pobraniowych jest to warunek konieczny). Usługa ta jest dodatkowo płatna w zależności od wagi przesyłki.
10. Jaki jest koszt dostawy w modelu dropshippingu?
Przy zakupach za kwotę minimum 300 zł wysyłka jest na nasz koszt. Poniżej tej kwoty, jest to 16 zł.
11. Czy można korzystać z Państwa zdjęć oraz opisów?
Tak, bez problemu. Udostępniamy również xml do integracji
12. Czy przyznajecie Państwo rabaty? Jeśli tak to na jakich warunkach?
W momencie uruchomienia u nas konta dostaje Pan automatycznie cennik z rabatem.
13. Czy zamówienia są realizowane po czy przed dokonaniem płatności?
Po wpłynięciu środków na konto lub przesłaniu potwierdzenia wpłaty. Można również korzystać z płatności PayU, PayPal wtedy realizujemy zamówienie od razu.
14. Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe. Jeśli tak, w jakim czasie są rozliczane?
Nie obsługujemy. Możliwość realizacji tylko własnym kurierem.